Veronica & Nova

Alla inlägg under juli 2011

Av veronicanova - 28 juli 2011 08:00

redan torsdag och inte många dagar kvar i juli   

I lördags var vi på bröllop och det var så vackert   Mycket fin vigsel och en fantastisk bröllopsfest.


I måndags började SSM och jag skulle vara på plats.....Men var tvungen att ställa in resan då min mage börjat krångla igen.....jättetrist för jag hade verkligen sett fram emot 3 dagar i Malmö - men jag måste prioritera min hälsa.


Idag är en gråmulen regning dag.....en riktig soffliggardag   men nu när det är uppehåll så ska jag passa på att åka ut och lägga ett spår till min lilla prinsessa !!

Imorgon kommer älsklingen hem   

Ha en fin helg alla

Kram

Av veronicanova - 20 juli 2011 11:36

vilken trist dag   mulet grått och regningt ett riktigt sovarväder   

Igår var jag med Ingela och Mia i oskarshamn och gjorde iordning mina naglar

  Blev riktigt nöjd men det tar nog ett tag innan man vänjer sig   

det vankas ju bröllop på lördag så man måste ju piffa till sig lite   

sambon är iväg även denna veckan och jobbar.....trist Men som tur är finns det många goda vänner runt mig och så har jag ju min lilla Prinsessa.

Ha det gott alla Nu ska vi ut på promenad medans regnet är borta

kram

Av veronicanova - 14 juli 2011 16:00

usch idag har det regnat hela dagen - riktigt grått och trist väder   

Då var det bättre i lördags då vi hade möhippa - det var så kul och jag tror den blivande bruden uppskattade det   

 

Vi började med att "ta" henne vid 10 och sen var det full fart hela dagen med glada skratt god mat och goda vänner !!


Nästa lördag är det bröllop och jag fick min nya klänning idag och den är såååå snygg - hoppas nu bara vädergudarna är med oss så man kan ha den   


Imorgon kommer mitt   hem åh det ska bli så underbart !!

Så här sommartid är det stora mellanrum mellan bloggtillfällena då man vill njuta av familj, vänner och sol

puss & kram

Av veronicanova - 8 juli 2011 09:24

som förlovade firade jag och älsklingen i tisdags   

En romantisk middag   

                 

Ovido - Quiz & Flashcards