Veronica & Nova

Alla inlägg under augusti 2011

Av veronicanova - 31 augusti 2011 09:12

redan sista augusti......och det verkar som om hösten närmar sig med stormsteg   Tycker inte det har varit någon sommar alls i år !!

Härligt iallafall att fått ha sambon hemma i snart 2 veckor - men på söndag är det roliga slut då far han igen sen blir det mycket för han i höst så jag kommer att få vara ensam mycket och då är det skönt att jag har min lilla älskade Nova !!

Idag ska jag till sjukan och förhopningsvis få min behandling.....förra veckan ville dom inte ge mig då jag var förkyld och mådde inget bra, visserligen är jag ännu lite förkyld men jag hoppas att proverna jag tog i måndags visar att jag kan få min behandling !!

Nu blir det lite fika sen drar jag till sjukhuset

Kram på er

 

Av veronicanova - 23 augusti 2011 08:01

Idag fyller mitt   :a år GRATTIS min älskling   

 

Av veronicanova - 18 augusti 2011 19:24

och hör och häpna en solig och skön kväll  

Idag har jag förberett det mesta inför morgondagens kräftskiva och sambon har snickrat och målat. Snart är det inte mycket kvar att måla och det är skönt det - vill inte se en färgburk eller pensel på mycket länge......


Som sagt imorgon vankas kräftskiva och på söndag åker jag på Bruks SM

Trevlig helg

   

Av veronicanova - 15 augusti 2011 11:09

Tiden bara flyger förbi ....

I lördags var vi på kräftskiva och det var mycket trevligt och såå gott med kräftor   Igår var en relativt lugn dag - men bara lite målning som vi hade hoppats kunnat fortsatt med idag men tyvärr är vädret under all kritik   

Sambon är hemma denna veckan och det är underbart att ha han hemma   

I övrigt är det mycket målning och byte av panel och kantarellplockning.

På söndag blir det en tur till värnamo och kolla på Bruks SM


Må gott alla

Ovido - Quiz & Flashcards