Veronica & Nova

Alla inlägg under december 2011

Av veronicanova - 21 december 2011 08:51

     

Av veronicanova - 16 december 2011 15:19

 

Av veronicanova - 13 december 2011 14:10

 

Hej

Av veronicanova - 7 december 2011 12:10

oj nu var det evigheter sen jag skrev något   

Snart kommer tomten   

Igår fick vi lite lite pudersnö men den är borta idag , jag är visserligen inget stort fan av vintern men tar gärna lite snö kring jul & nyår - det blir lite mer julkänsla då.

Idag ska jag ta en liten tur till stan och handla lite - det blir väl ikea en sväng också :)


Annars händer inte så mycket här hemma - sambon är iväg och jobbar men kommer förhoppningsvis hem imorgon och då har han varit iväg 2 v på raken igen.......sen åker han väl igen på söndag :(

Men det är skönt att han har jobb fast jag skulle önska han var mer på hemma plan och jobbade men men man kan inte få allt här i livet.


Nova är pigg som värsta valpen busar och rusar som bara den gör hon :) det var så härligt att se henne igår på morgonen när vi kom ut och hon såg att det var snö - hon fick tokrycket :) Yippi kändes det som hon sa ha ha ha


Nehe nu ska jag få i mig lite lunch sen åka och hämta grannen på hennes jobb sen drar vi till stan

Ha det gott alla

 

Ovido - Quiz & Flashcards