Veronica & Nova

Alla inlägg under april 2012

Av veronicanova - 30 april 2012 08:51

solen skiner från klarblå himel     Det gillas tokmycket - Kram på er

 

Av veronicanova - 26 april 2012 07:36

och idag är det sprutdag   

 

Jag tror aldrig jag kommer vänja mig vid detta   

I övrigt så är det rätt så lungt - sambon är iväg men kommer

hem imorgon - så då blir det fredagsmys   

Igår hade Nova och jag en inne & mys dag om man bortser från

dagliga promenader - men inga överdrivna längder då regnet

vräkte ner - kändes som himlen var helt öppen   

Ha en fin helg alla Kram på er

Av veronicanova - 19 april 2012 14:13

med I-M och Fizen :) Alltid lika trevligt

Trots regn :( Tyvärr inga spårbilder men väl från skogspromenaden

Håll till godo :)

       

Av veronicanova - 4 april 2012 08:45

Jaha då sitter man här och sandpapprar kvasten, tänker då fan inte få stickor i år igen i baken. Kattfan lyser med sin frånvaro, den kan vara lite skrämd sedan förra året....Skiter i kaffekannan, i år kör jag direkt från bag in boxen, antar att vi möter upp på det vanliga stället innan vi åker?? På återseende alla käringar!!!!!!
Till alla er andra önskas en GLAD PÅSK & KRAM   

 

Av veronicanova - 3 april 2012 08:20

"Gizmo" skulle idag ha fyllt 15 år - han fattas mig ännu min fina goa prins

Ljuset är tänt och brinner hela dagen för prinsen   

 

Ovido - Quiz & Flashcards