Veronica & Nova

Alla inlägg under maj 2012

Av veronicanova - 28 maj 2012 08:09

Idag fyller min prinsessa 9 år   Grattis  

Av veronicanova - 24 maj 2012 13:41

som skulle åka och titta på ett jobb och ville ha resesällskap

så vi fixade hundvakt till Nova och upp tidigt med packad

fikakorg och reste :)

                   

Rätt kul att man lyckade fånga Tre Älgar på bild   

Vi hade en helmysig dag trots att större delen tillbringades i bilen

men kul & mysigt hade vi det och när vi kom hem möttes vi av en

överlycklig Nova som spenderat dagen med sin snygge vän och hans matte - Tack för hjälpen

min fina vän - vänner som du är Guld värda   

Av veronicanova - 24 maj 2012 09:39

och sprutdag   

Solen skiner och värmen har ÄNTLIGEN kommit   

I helgen är det Bluesfestival med allt vad det innebär   

Kul blir det iallafall :)

Har massor av bilder att lägga ut - dels från samboms och min lilla

resa   men även från Jennys 40 års fest

så det får väl bli ett par bildbloggar när tiden finns

Ha en fin helg KRAM

 


Av veronicanova - 17 maj 2012 06:29

Igår hade Nova och jag date i skogen med Fizen och I-M och denna gången var

vädergudarna med oss   Vi tog en träningsfri dag och

lät hundarna busa.

"Nu tar jag dig "

 

"Jaa Jag fick dig "

 

I-M är ju en superduktig fotograf som älskar att ta bilder

och hon lyckades fånga Nova & mig och få till ett par kanonbilder !! Tack

På denna bilden vill Nova till Fizen & jag vill slippa alla mygg

 

Bilden nedan tycker jag visar hur MYCKET jag ÄLSKAR min hund   

 

Här vilar jag på en stor stock i solen medan Nova spanar

 

Tack för en trevlig dag i skogen

Nu önskar jag alla en fin helg

Kram Kram

Av veronicanova - 14 maj 2012 17:15

va jag är dålig på att blogga   

Men jag känner att tiden bara flyger förbi.....

Allt rullar på som vanligt och jag är gräsänka som vanligt  

I lördags var vi på fest & det var kul 100 pers och Pumpbolaget spelade

vilket ös   

Fått lite nya fina bilder på Nova från min goda vän   

     

På lördag är det 40 års fest :) det ser vi fram emot Kram Kram

Ovido - Quiz & Flashcards