Veronica & Nova

Alla inlägg under juni 2012

Av veronicanova - 22 juni 2012 16:41

vi försöker fira midsommar så gott det går i all sorg   


Det finns ingen sten så tung som sorgen vi känner....

Det finns ingen ros så vacker som minnena av dig   


Önskar alla trevlig midsommar - Va rädda om varann

KRAM

Av veronicanova - 13 juni 2012 10:56

skiner   och kan det vara så att sommaren kommit ?? Det känns så  

Som man har väntat och längtat efter denna   

Äntligen börjar allergimedecinen göra sitt - skönt att

kunna andas igen och se   

I övrigt så händer det inte så mycket - är trött men det

beror på allergin så det är inte många knop....


Vilken besvikelse att se Sverige förlora    Nu gäller det att dom kliver upp

och visar vart skåpet ska stå på fredag - annars kan dom packa och åka hem   


Nu drar vi ut i solen   och NJUTER

Kram på er

 

Av veronicanova - 9 juni 2012 10:51

Idag skiner solen MEN varför ska det blåsa så j-la mycket   och det är ju inga direk varma vindar :(

Jag börjar tvivla på att sommaren kommer   

För övrigt så rullar dagarna på

Jag har fått allergi :( troligen en biverkning av sprutorna

så nu medecineras jag med div allergimedecin för att se

om det hjälper - att det aldrig tar slut nån gång   

Men men det som inte dödar det stärks man av så jag får tänka possitivt   


Idag blir det mys med gubben & Nova   vi får ju passa på att njuta

så länge han är hemma   för snart packar han väskan och åker igen   

Men det är skönt att firman hans går sååå bra !! Puss min älskling du gör ett kanonjobb   

Nehe nu ska vi åka och handla lite gott lördags gott

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards