Veronica & Nova

Alla inlägg under oktober 2012

Av veronicanova - 26 oktober 2012 14:51

åhhh nu är det kallt    och igår snöade det   

Kommer bli en låååång vinter om det ska börja redan nu


Nu tar vi helg Kram på er

 

Av veronicanova - 19 oktober 2012 11:18

eg skulle jag kunna fylla den bloggen idag med ilska   

för allt detta prat och skriverier om våra djurparker runt om

i landet och hur dom behandlar dessa underbara djur har gjort mig

fly förbannad   kommer inte sätta min fot på en djurpark så länge

jag lever !!!! Nog om det......


Idag är det fredag och min älskling kommer hem och det blir

fredagsmyyyys  Vädret har varit fint ett par dagar nu så det

gäller att njuta !! Ha en fin helg alla   

 

Av veronicanova - 13 oktober 2012 09:26

Kallt idag också   men det är väl bara att acceptera

värre lär det väl bli....Jag har en känsla att snön och kylan

kommer tidigt i år.....Hoppas min känsla är fel


Idag är det lördagsmys som gäller

Kram på er   

 

Av veronicanova - 11 oktober 2012 10:10

Idag var det minsann kallt ute   

Inget kul alls - ser inte alls fram emot vinter och kyla

men tyvärr inget man kan göra nåt åt så det är bara att

bylta på sig och tokelda i kaminen !!


Idag var det sprutdag.....det går bättre och bättre MEN

det gör j-la såååå ont   


I övrigt så flyter det väl på som vanligt - inga större händelser.

Ha en fin dag KRAM

 

Ovido - Quiz & Flashcards