Veronica & Nova

Alla inlägg under oktober 2013

Av veronicanova - 19 oktober 2013 10:24

Idag var det -2,5 grader ute    ingen höjdare alls att gå ut

men man måste ju som hundägare & det finns ju inget dåligt väder

bara dåliga kläder Så det va bara att pälsa på sig & gå ut & se glad ut i mörker & kyla !!


Måste säga att M.M vinet va supergott det får       av 5 möjliga

men en riktigt stark 4 :)

Ska beställa det vita också och prova det.


Idag måste jag ta mig i kragen & rycka upp mig kan inte gå som en zombie längre   


Nu skiner solen så vi tar en promenad

Kram på er

       

Av veronicanova - 18 oktober 2013 08:26

Här händer inte mycket just nu - känner mig bara såååå

trött & orkeslös , säker höstmörkrets fel !!

Någon som har tips på nåt bra uppiggande ??


Hur som helst så ikväll ska jag prova  Maria Montazami nya röda vin   

Hoppas det smakar gott :)


Kökssoffan står kvar i garaget......Jag hittar inget snyggt tyg till den :(

Nej nu måste ja ta mig i kragen och få lite gjort - Nova snarkar gott efter

vår timmeslånga morgonpromenad i mörkret   

Trevlig helg på er   

 

Av veronicanova - 9 oktober 2013 08:41

Oj så mörk det var på morgonen idag   

och nu hänger regnet i luften - Tur mina fönster blev putsade

utvändigt igår !!

Idag får väl bli en städdag.....skull eg klä om köksoffan jag köpte på loppisen

men har inte hittat rätta tyget så det kanske blir en tur till tygaffären

Är glad att jag hittade en vit soffa iallafall så jag slapp måla den - har så mycket annat

som ska målas och bli klart till jul.

Igårkväll hade jag & Nova lite soffMys

 

Idag så såg det ut så här för 1 timme sedan

 

Ha en fin dag Kram Kram

Av veronicanova - 4 oktober 2013 08:35

Brrrr -4 grader på morgonen    funderar på va man ska ta på sig

när det blir -15 om man tar på sig så mycket som jag gör nu....

Tycker jag fryser jämt   

Idag får man nog festa till det med en kanelbulle det var länge sen jag syndade

och det har gett mig ett topp resulatat på vågen   

Bara ett ynka kg kvar sen är mitt mål uppnått och jag är mycket stolt över mig !!


Imorgon är det marknad här hemma - alltid lika kul   sen ska vi grilla på kvällen

Ha nu en trevlig helg på er KRAM

 

Ovido - Quiz & Flashcards