Veronica & Nova

Alla inlägg under januari 2014

Av veronicanova - 5 januari 2014 11:13

summera 2013 Men när jag tänker tbx så är det inte

mycket jag kommer ihåg.....Det som etsat sig fast är Novas stora

livmoderop.....Det var en hemsk tid och jag visste inte om hon skulle

orka ta sig igenom det med sina 10 år och en värmebölja....

Det tog tid Men hon fixade det men oj vad hon åldrats snabbt efter det :(

I år blir hon 11 år min fina prinsessa - Hoppas hon är med mig ett bra tag till !!!

Sen har vi Mammas fina Mori som vandrade över regnbågsbron den 28/12 :(

Känns som det bara hänt en massa tråkigt 2013.....eller är det bara dom händelsena man minns

kanske ?

Hur som helst så HOPPAS jag att 2014 blir ett bättre år och att jag får ha min familj

frisk & kry och att Nova klarar sig ett bra tag till !!


Idag fyller svärfar år så vi ska dit - det ryktas om planka :) Mums

God fortsättning på er alla KRAM

       

Skapa flashcards