Veronica & Nova

Alla inlägg under december 2014

Av veronicanova - 30 december 2014 12:15

och ett Riktigt Gott Nytt År önskar vi er   

 

Av veronicanova - 22 december 2014 10:55

Vi önskar alla vänner Nära & Kära

En riktigt God Jul   

 

Av veronicanova - 16 december 2014 11:52

Ingen lust eller tid att blogga...  

Jag har drabbats att kalkaxel och det gör ont som satan

Läkaren vill inte ge kortisonspruta pga min bindvävssjukdom och

op är inte heller ett alternativ pga det :( så smärtstillande tab utskrivet....

hm ja det är ja ju inga innan eller hur :(

Har jag sen en jävla otur så blir det såsmåning om Frusen skuldra av skiten :( God Jul till mig


Jaja nog om elände....Försöker julfixa så gott det går

Njuter av varje dag jag har min fina Nova hos mig    Vet dock att den där dagen är nära

Men så länge hon har glimten kvar i ögonen o äter och gör sina behov så stannar hon hos mig !!!

Dock inga långa promenade eller bilåkande så julafton spenderar vi hemma i lugn o ro   

Min familj kommer köra upp en dag mellan jul & nyår om vägarna tillåter !!


Det va ett livstecken från mig Puss & Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards