Veronica & Nova

Alla inlägg under augusti 2015

sol

Av veronicanova - 26 augusti 2015 09:18

Tänk att vi har sol och värme ännu   

Jag njuter för fullt   

Idag ska jag packa lite    kör till Stockholm

imorgon em då sambon är där och jobbar. Trist att sitta hemma själv

så imorgon styr jag mot mitt älskade Stockholm och min Älskade   

Önskar er alla en fin helg Kram Kram

 

Av veronicanova - 13 augusti 2015 08:15

Oj sommaren kom om än något sent Men va gör det för nu

är det SOL och VÄRME   

Igår var jag och grannen på marknad Men det va så dåligt i år....

Där brukar vara såå himla många stånd Minst 2 längder men i år knappt 2

och bara skit och dyrt som attan......Trist nåväl lite servetter och godis blev det


På Lördag är det dax för kräftskiva & jag längtar Älskar kräftor

   


Nehe Nu ska jag ut i solen Puss på er alla och njut   

   

Av veronicanova - 5 augusti 2015 08:15

hmmm ja det blev nog förmycket för lilla mig att

bo i husvagn.......Feber, ont i halsen och en hemsk hosta     

Men men kurerar mig på bästa sätt med att fylla 45 år     


Ha en fin dag alla som tittar in Kram

   

Ovido - Quiz & Flashcards