Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 15 februari 2017

En hjärtans dag igår

Av veronicanova - 15 februari 2017 10:37

Gräsänka ... fick dock en mycket fin present i lördags

I torsdags fick vi besök Dom gästade oss till söndagen Härligt med besök av goda vänner

 
 
Sannas

Sannas

21 februari 2017 10:31

Vilka härliga naturbilder och dukningen gick ju heller inte av för hackor. Du skrev inte vilken/vad present du fick *nyfiken* och vill veta NUUUU....haha.
Ja du nu kom snön igen men vi som vet känner ju den analkande våren, visst?! hehe

Kram kram...

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sannas

Sannas

21 februari 2017 10:32

Aaaaa var det maten du fick som överraskning? Så dum jag är...heheh
Du får ha överseende med en toka som jag.
Kram igen :)

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sannas

Sannas

21 februari 2017 11:01

Inte ens med maten gissade jag rätt. Jasså du gillar fotboll och intresset här är väl så där men visst, jag kollar när mannen kollar men vi har två stora TV apparater idag så man har ju kvar valet...hehe.
Grattis till den fina presenten då och hör ju att du uppskattade det i alla fall. Härligt! KRAAAAM

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards