Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 22 mars 2017

R.I.P

Av veronicanova - 22 mars 2017 11:10

    

 

 
 
Sannas

Sannas

23 mars 2017 10:19

Tråkigt att han gick bort så tidigt. Tror han hade mycket mer att ge och älskade hans röst som alltid lät så glad bl a.
Hoppas allt är väl och antar att du sett solen idag .....eller är det bara en hägring utanför fönstret? :)

Kramelikram till dig!

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

20 april 2017 12:51

Nu har det gått en månad igen och vi måste väl snart få vår kan man tycka. Igår kastade jag den allra sista snöbollen (hoppas jag) på mannen när han inte såg och sedan trodde han att han kunde ge igen men där fick han tvi för det var inte så mycket snö kvar i ena hörnet av vår tomt...hehe. Fast han gav igen senare på kvällen och skvätte vatten på mig. Han är inte klok någonstans de mannen...hihi.
Ha det allra bäst och vill du baka/äta något gått ska du göra cheezcaken jag lagt ut i dagens blogg.
Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

20 april 2017 13:45

Häftigt och hoppas det skoj i storstan. Allt gott till dig! /kram

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Skapa flashcards