Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 11 juni 2018

Då va semester över

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss

 
 
Sanna

Sanna

19 juli 2018 15:47

Min svåger och mannens kusin tog bågarna och drog ner till Norje de med och av alla bilder jag sett hade de haft det toppen. Vad folk, jisses! hehe
Fina bilder på dig allt!
Kram och hoppas du inte smälter bort i värmen!
/Sanna

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

19 juli 2018 16:44

Så skönt att höra om dina provsvar....och grattis! Det bästa är ju förstås att undvika sola men vem vill det? Man kan ju sola fm eller senare på em och kort tid (det gör jag) och sedan använda solskyddsfaktor 30-50! Hoppas det består nu och att du får känna dig frisk och kry. Trevlig helg till dig också i stora staden! Kram

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Av veronicanova - 27 maj 2018 15:15

Bjöd hem ett gäng goa bajare för att se Bajen möta Kalmar               ...

Skapa flashcards