Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 27 januari 2019

Då va det klart

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53

Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen

 
 
Sanna

Sanna

13 mars 2019 10:43

Näe vad hemskt!
Själv har jag hållit mig undan från bloggen och har bara varit med om tråkigheter med mitt öga. Ska op det för 4:e gången nu och bara väntar på kallelsen. Kanske tar en blogg om detta. Berätta för mig vad du gått igenom och vad de har gjort för jag har också problem med näsan/öronen och ögat men angående näsan har jag förtjockade slemhinnor och täppt som sjutton emellanåt. Har en polyp i hö bihåla men läkaren sa då för 15 år sedan att det inte påverkade andningen. Så jag är jätteintresserad och du kan väl skriva hos mig under kommentarer för det är ju ingen som läser det nu efter så lång tid jag inte skrivit eller på mailet; sannalanna@hotmail.se Stor kram och hoppas du mår mycket bättre efter allt du gått igenom. Hörs!

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Av veronicanova - 27 maj 2018 15:15

Bjöd hem ett gäng goa bajare för att se Bajen möta Kalmar               ...

Skapa flashcards