Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 12 maj 2018

Oj oj oj

Av veronicanova - 12 maj 2018 15:12

Nu snackar vi otur... den 4 maj åkte jag hem för att hjälpa mamma och mysa över helgen ... gick sådär på söndags morgonen hamnade på på akuten o fick blindtarmen bortopererad ... i torsdags lyckades ja äntligen komma hem men fula ärr på magen.... och en blindtarm fattigare

Maten under all kritik Skandal Nu återstår rehab och vila så såren läker och jag väntar ännu på svar från mitt födelsemärke Undra när min lycka kommer

 
 
Sanna

Sanna

19 maj 2018 11:33

Näe - fy faen - är vi otursförföljda du och jag? För samma tankar hade jag imorse när mannen och jag satt och prata. Jag tycks också drabbas av allt och ibland så underligt som även ställer läkarkåren på spets. Läkaren jag träffade igår hade ex aldrig sett mina värden och en patient som ens stod upp. haha kanske får mitt beröm nu när jag tränar och byggt upp kroppen så pass bra. Det har man igen "tipsar".
När det gäller dig kan jag bara hålla tummarna och hoppas på det bästa. Min sons tjej (Tove) hennes pappa fick ett oönskat märke som mörknade och kliade. Det var malignt. Han är återställd idag men håller sig klädd varma soldagar och badar bara och är bar dessa stunder. Så har man väl fått malignt kanske man gör bäst i att täcka kroppen och sola med förstånd. Jag tror inte att du behöver oroa dig så mycket men att blindtarmen skulle spöka är ju nästan som att retas. Jäkla skit! Berätta gärna och när och var som helst du känner för att skriva av dig. Har ju varit minimalt just nu för mig på data men annars brukar jag se på mobilen om kommentar kommer från bloggplatsen. Vet inte ens om man kan skriva på bloggen på data. Det kanske går och har faktiskt inte kollat.
Ska tänka på dig nu och försök hitta något skoj att göra. Testa något nytt och håll dig sysselsatt. Då känns livet mer meningsfullt.'Varm kram till dig från mig! ♥

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards