Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Fredag och sol

Av veronicanova - 29 april 2011 09:13

Jaha då var det fredag igen och sambon kommer hem   och solen skiner   kan det bli bättre ? Nej knappast.

Igår var jag på sjukhuset och fick min 3:e behandling......skulle även fått träffa läkaren men han var sjuk så nu blir det ingen utvärdering förrän den 16 maj - själv känner jag väl inte någon större förbättring men enligt senaste proverna så har inflammationen gått ner och det är ju ett gott tecken. Efter att ha blivit plågad igår när dom sätter droppet så är handen öm och blå....det är det jobbiga med den nya behandlingen att det ges via dropp och ja måste ha det 1 timme minst !! Hatar att bli stucken och det gör så förbenat ont både när dom sätter nålen och under hela tiden den sitter men även efteråt ....suck...Men det är bara att bita ihop :)


Nova är så rolig......om jag sitter ute eller är på toa och telefonen ringer och jag inte hör så tokskäller hon .......ett helt ny grej hon börjat med.....trodde först det var en engångsföreteelse men nu har det hänt vid 3 tillfällen......Hon kanske fattar att jag hör dåligt :) hi hi min goa lilla fina prinsessa   va skulle jag göra utan henne ?

Nu ska vi ut på en promenad och njuta av solen

Kram på er och va rädda om varann

 
 
Sanna

Sanna

29 april 2011 13:47

Jag tycker verkligen synd om dig och vad de plågar dig stackare. Skoj att höra att det åtminstone är en liten förbättring också. Håller mina tummar hårt för dig.

Hundar är klokheten själv och min har på äldre dagar börjat prata och ska spela in det vid tillfälle och lägga på bloggen men man måste ju vara snabb. hihi

Kram kram och ha en superskön helg nu också.

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards