Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Fredag

Av veronicanova - 6 maj 2011 08:44

å solen skiner   och sambon kommer hem   

Min envisa förkylning vill dock inte ge med sig så det blir till att vila vila och kurera om jag ska kunna åka "hem" till Lumagården på söndag och jag vill verkligen åka....men jag måste känna att jag är frisk först !!

Idag ska vi flytta fågelboet.....dom har ännu inte lagt några ägg så det är lungt....Är inte så kul att bli anfallen så fort man ska gå ut på baksidan så dom små fåglarna får snällt flytta !!!


Upptäckte ett litet sår på Novas bakben idag......hm undra vad hon gjort ? Hon har inte ont och det ser fint ut så vi smörjer och hoppas det läker.....den lilla damen har ju en viss förmåga att slicka på minsta lilla plutt......men jag tror inte det är någon fara....

Ha en fin helg

 

 
 
Sanna

Sanna

6 maj 2011 17:26

Hoppas flytten går bra och att Novas bensår läker.
Ha en härlig helg också!/Kramar

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards