Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

oj oj oj

Av veronicanova - 31 augusti 2011 09:12

redan sista augusti......och det verkar som om hösten närmar sig med stormsteg   Tycker inte det har varit någon sommar alls i år !!

Härligt iallafall att fått ha sambon hemma i snart 2 veckor - men på söndag är det roliga slut då far han igen sen blir det mycket för han i höst så jag kommer att få vara ensam mycket och då är det skönt att jag har min lilla älskade Nova !!

Idag ska jag till sjukan och förhopningsvis få min behandling.....förra veckan ville dom inte ge mig då jag var förkyld och mådde inget bra, visserligen är jag ännu lite förkyld men jag hoppas att proverna jag tog i måndags visar att jag kan få min behandling !!

Nu blir det lite fika sen drar jag till sjukhuset

Kram på er

 

 
 
Sanna

Sanna

31 augusti 2011 12:36

Jag tycker du är jäteduktig som både tacklar sjukdomen och ensamheten. Förstår att det inte är något att längta efter vardera men hoppas på det bästa ändå för dig.
Håller med om; -vart tog sommaren vägen!!! :))

Kramen och lycka till idag vännen!

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

6 september 2011 14:29

Hur går det för dig med behandlingar/medicineringen? Hoppas på det bästa och kram till dig och Nova.
/Sanna

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards