Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Hej

Av veronicanova - 7 december 2011 12:10

oj nu var det evigheter sen jag skrev något   

Snart kommer tomten   

Igår fick vi lite lite pudersnö men den är borta idag , jag är visserligen inget stort fan av vintern men tar gärna lite snö kring jul & nyår - det blir lite mer julkänsla då.

Idag ska jag ta en liten tur till stan och handla lite - det blir väl ikea en sväng också :)


Annars händer inte så mycket här hemma - sambon är iväg och jobbar men kommer förhoppningsvis hem imorgon och då har han varit iväg 2 v på raken igen.......sen åker han väl igen på söndag :(

Men det är skönt att han har jobb fast jag skulle önska han var mer på hemma plan och jobbade men men man kan inte få allt här i livet.


Nova är pigg som värsta valpen busar och rusar som bara den gör hon :) det var så härligt att se henne igår på morgonen när vi kom ut och hon såg att det var snö - hon fick tokrycket :) Yippi kändes det som hon sa ha ha ha


Nehe nu ska jag få i mig lite lunch sen åka och hämta grannen på hennes jobb sen drar vi till stan

Ha det gott alla

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards