Veronica & Nova

Alla inlägg under mars 2012

Av veronicanova - 29 mars 2012 09:27

Jaha idag var det dax för att ta min spruta & denna gång utan sköterskans stöd....

Självklart känndes det väldigt nervöst och jag skakade som ett asplöv   

MEN jag fixade det !! Ingen skön känsla men jag är j-la stolt över mig   

Nu är det 14 dagar till nästa

Kram alla   

 

Av veronicanova - 21 mars 2012 16:15


Idag har jag & Nova varit på spårdate med I-M & Fizen

En härlig dag med strålande   


       

Av veronicanova - 16 mars 2012 08:42

oj va det var länge sedan jag skrev nåt   

Men dagarna rullar på & det märks att våren är på G   

Sambon är iväg i Norge och jobbar men kommer hem imorgon   

Igår var jag hos dr....jag har fått börja med en ny medecin......

i form av sprutor jag ger mig själv vart 14:e dag - Trodde väl aldrig att jag

skulle våga sticka mig själv MEN jag GJORDE det    Inte roligt och smärtfritt

men JAG GJORDE det så nu HOPPAS jag att den ska hjälpa min onda mage å då sticker jag mig gladeligen vart 14:e

dag.

Nu ska vi ut i skogen & spåra med Bästa vännen och Nova ska få busa med snyggkillen - Idag ska

kameran med ut så ni får bildbevis på att även "surtanten" kan leka & vara trevlig


Ha nu en underbar helg & Va rädda om varann

KRAM

 

Ovido - Quiz & Flashcards