Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Fredag :)

Av veronicanova - 9 augusti 2013 08:35

På söndag är det 3 veckor sen Nova oprerade bort sin livmoder akut :(

Detta har tagit hårt på henne.....för dessutom råkade hon ut för diarre under denna

tiden :( Men idag är hon mycket bättre och piggare- Ja nästa sitt vanliga....

Fast vi har en vecka kvar med koppelrastning och det "suger" tycker både

Nova & jag ;)

Igår satt sambon och jag ute på altanen....vi grillade och hade det mysigt

när det slog mig att herregud så mörk det var ute.....Det märks att hösten

närmar sig med stormsteg :(

Ikväll blir det nog resturangbesök för mig & sambon   

Trevlig helg på er

 

 
 
Sanna

Sanna

11 augusti 2013 19:58

Hoppas du fick en härlig matupplevelse i fredags! *blink*

Hoppas också att Nova är bättre den lilla stackaren...

Trevlig ny vecka på dig och ha det gott!
Kram/S

p.s och tänder upp redan nu kl 20.00 Visst är det sensommar nu.

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

13 augusti 2013 17:12

Hoppas allt är väl även idag!
Kram/S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

14 augusti 2013 19:39

Hoppas din huvudvärk har släppt och det har min sedan imorse. Antar det var vädret som påverkade för min del.
Kramen/S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

18 augusti 2013 10:46

Hoppas du hade skoj på bröllopet/födelsedagen och det är ju inte varje dag man vistas på ett sådant. Älskar bröllopar/ dop och jämna födelsedagar och hoppas jag också ska få komma på något snart. Det var ett år sedan sist minns jag...hehe

Trevlig söndag!
Kram/S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards