Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Oj oj

Av veronicanova - 29 augusti 2013 09:30

vilka ljuvliga sensommardagar vi haft    Jag njuter förfullt   

Skönt att ha sambon hemma ett par dagar också   

Nu märks det inte på Nova att hon opererat bort livmodern -

jo om man tittar på magen syns det ju då inget hår växt tillbaka

hoppas det kommer innan kylan kommer bara ;) Fast jag har ju bra täcke

till henne så hon slipper frysa !!

Kan säga att det har varit en pärs både för mig och henne .....

Vill aldrig mer se min älskade prinsessa må så dåligt & blir det en tik

i framtiden kommer jag ta bort livmodern på henne för att förhindra.....

Men nu är Nova sig själv igen och det är underbart att se - Vi njuter av varje dag

Nu ska vi ut i solen och mysa   Ta hand om er Kram Kram

 
 
Sanna

Sanna

29 augusti 2013 13:33

Fick du sol sedan? Här är det igenmulet och lite småkallt.

Jag förstår din tankegång om kastrering och jag hade gjort detsamma om jag valt en tik.

Ha det bäst och visst ska jag berätta hur skärandet går med grönsaker i nya apparaten. Skären är sylvassa och testade ett päron igår kväll och det sa bara swisch så var den i småbitar. Tror att man kommer att favorisera några av skären med än andra men mycket lättare val än att koppla ihop matberedaren som jag hittills använt samt vanlig kniv så det här ska nog gå galant skulle jag tro och snabbt...hehe

Kramen/S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards