Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Fredag & kanelbullens dag

Av veronicanova - 4 oktober 2013 08:35

Brrrr -4 grader på morgonen    funderar på va man ska ta på sig

när det blir -15 om man tar på sig så mycket som jag gör nu....

Tycker jag fryser jämt   

Idag får man nog festa till det med en kanelbulle det var länge sen jag syndade

och det har gett mig ett topp resulatat på vågen   

Bara ett ynka kg kvar sen är mitt mål uppnått och jag är mycket stolt över mig !!


Imorgon är det marknad här hemma - alltid lika kul   sen ska vi grilla på kvällen

Ha nu en trevlig helg på er KRAM

 

 
 
Sanna

Sanna

4 oktober 2013 11:40

Härlig bild! :)
Blir en kanelbulle här också senare på em. Ska bli gott och brukar hoppa just kaffebröd men idag så...mumma!

Kallt ja. Det är bara förnamnet på morgonen. Jag min idiot har inte tagit fram varma byxor än utan för med stretschjeans och något kallare än dem får man ju leta efter. Fast jag gillar inte att byta kläder så därför behåller jag dem för resten av dagen. Fast blir det lite kallare måste jag nog plocka fram annat. Mössa har jag och handskar och så en jäkla tjock parkas. Så håller man sig i rörelse så går det med.
Åh vad jag längtar till sommaren och räknar månaderna på fingrarna. ;)

Kram och ha en goer helg nu också samt Lycka till med kilona.

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards