Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2013

Fredag

Av veronicanova - 18 oktober 2013 08:26

Här händer inte mycket just nu - känner mig bara såååå

trött & orkeslös , säker höstmörkrets fel !!

Någon som har tips på nåt bra uppiggande ??


Hur som helst så ikväll ska jag prova  Maria Montazami nya röda vin   

Hoppas det smakar gott :)


Kökssoffan står kvar i garaget......Jag hittar inget snyggt tyg till den :(

Nej nu måste ja ta mig i kragen och få lite gjort - Nova snarkar gott efter

vår timmeslånga morgonpromenad i mörkret   

Trevlig helg på er   

 

 
 
Sanna

Sanna

18 oktober 2013 19:13

Åh tyger som det finns så gott om...haha. Jag hade nog inte haft svårt att välja om det vore jag. Titta på tapeterna och på den allamänna färgsättningen. Mycket ljusa färger = starka färger på tyget etc.
Känner mig precis som du beskriver och tar mig bara igenom dagarna för att man måste. Tappat lite sting och är inte mig normalt. Så jag är medveten om detta och måste rycka upp annars vet man aldrig....! Skulle vilja åka söderut men behöver så mycket hjälp hemma då och saknar just nu detta.

Ha en goer helg vännen min och hoppas du hittar på något skoj med Nova och sambon och dina nära och kära. Det är ju det man lever för egentligen.
/Kram

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

18 oktober 2013 19:14

p.s
Berätta hur vinet smakade också!
:)

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards