Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Dax

Av veronicanova - 24 oktober 2014 10:26

att skriva lite   

Har inte haft nån motiavation att skriva för min dator är seg som kola

det tar evigheter att göra nåt.....Måste fixa

Just nu har jag börjat lyssna på "Jag är Zlatan"

Å gisses va tårarna rinner 


Imorgon kommer min bror med familj på besök och övernattar

Gud så mysigt vi ska ha

Trevlig helg

KramKram     

 
 
Sanna

Sanna

25 oktober 2014 10:39

Då får du fullt upp i helgen då men visst är det skoj med sina nära och att man får tid att umgås mer när man har dem boende hos sig. :)
Ha det jättefint nu V. och hoppas det löser sig med data och segheten. Kanske räcker att diskrensa, byta webbläsare etc.

Massa lördagskramar/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

28 oktober 2014 12:24

Blev det en bra helg?
Kram/S :)

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

7 november 2014 18:37

Snön är nästan borta igen men det har blivit kallt så risken att man ska halka omkull är stor. Tråkigt med lera och om man har hund och hoppas du/ni får bättre väder snart. Längtar du med till våren? :)

Kramar och ha en härlig helg! /S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

15 december 2014 19:35

Äsch, inget skrivet idag heller... *fniss*
Nåja ha det så gott och klapp till Nova. Antar du julstökar på ena el andra sättet. :)
Kramen/S

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards