Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Gott slut.....

Av veronicanova - 30 december 2014 12:15

och ett Riktigt Gott Nytt År önskar vi er   

 

 
 
Sanna

Sanna

31 december 2014 11:46

*flina* Jag hade samma överrubrik som dig idag!
...men vilken fin bild och vad du kan!!! :)
GOTT NYTT ÅR vännen och hoppas att nästa år blir ett år med mycket skoj och lite tråkigheter. Man kan ju få önska i alla fall!
Kramar från Sanna under år 2014. :)

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

3 januari 2015 13:48

Nu är det ingen snö kvar här heller och regnade och sedan blåste vattenmängderna bort. Hade ju +10° i går så detta liknar verkligen inte januari i vanliga fall.
Lite synd om alla barn som aldrig får göra allt jag gjorde som barn utomhus.

Go fortsättning och ha ett toppen år!
Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

8 januari 2015 11:53

Vill inte heller ha mer snö och det är samma väder här med nästan lite takdropp. Näe, nu får det bli vår! :)
Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

20 januari 2015 14:11

Vad gör du? :) Hoppas allt är OK!
Kram

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

7 februari 2015 14:31

Elementsängen stoppar jag bara upp honom i när han kommer in i rummet där data står. Annars får han välja själv. Det värmer ju lite gott från elementet så jag tror att han kommer att vilja vara där mer och mer...
Kram och ha en goer kväll med dig!

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

22 februari 2015 20:36

Min data är knas och bara att skiva det här tar evigheter och sidan hoppar upp och ner och fylls med reklam. Hoppas det går att sända bara.
Skulle skriva att vi sitter i samma sits då med våra jyckar. Så tråkigt det är när de inte mår bra. Skit också och hoppas ändå på det bästa och att vi får uppleva en härlig sommar med våra fyrbenta Veronica. Massa kramar från mig!

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards