Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 9 april 2015

Hemma igen

Av veronicanova - 9 april 2015 07:58

Den 3:e åkte jag och Älsklingen till Stockholm 

Vi har haft underbara dagar med god mat och bara kopplat av

Jag behövde få komma bort lite för det är så tomt här hemma utan min

fina lilla Nova   

På lördagen hade vi bokat biljetter till Hammarbys premiärmatch :) Vi mötte upp goda vänner

på Snaps för en öl innan marchen till arenan :) oj gisses vilken folkfest :) Gåshud delux :)


Söndagen ....ja då var det dax.....Har länge sagt att jag vill tatuera mig och då gärna ett porträtt av Nova

Jodå sambon bokade och fixade    så nu är Nova förevigad på min arm !!


Sen på måndagen gjorde absolut ingenting vi bara mös i lägenheten och tog det lugnt   

På tisdagen gjorde vi stan med bla en tur till NK - vädret va strålande så det blev en öl i Kungsträdgården   

Igår kom vi hem :) Tack min älskling för underbara dagar i Stockholm   

           

 
 
Sanna

Sanna

11 april 2015 14:19

Du, det var ingen liten hund på armen men oj, så fin den blev! Den kan du bära med stolthet.
Stockholm är en vacker stad och det finns så mycket att kika på så hälften vore nog. *flina*
Bra att du passar på att göra lite skojiga saker så du får annat tänk. Det brukar vara bra för själen.
Massa kramar till dig!

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

12 april 2015 12:08

Ja du får fota tatueringen ännu en gång när den är klar. Ser i alla fall fin ut. Har du bilden till också vore det skoj att få jämföra.
Mannens brors son har kommit till Sverige för att stanna. Han är ju både spansk- engelsk- och svensk talande. Den ena svågern hjälper honom med mat och husrum och min man har fixat jobb. Nu är det bara arbetsförmedlingen som strular. Konstigt va? I alla fall är han konstnärligt lagd och tatuerade lite under vistelse i Domunikanska Republiken när han bodde där med svågern. Han tjatar på mig att få göra en och kanske, bara kanske blir det en Musse nere på vaden....men jag funderar lite till! :)

Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards