Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Vilken vecka :)

Av veronicanova - 4 maj 2015 12:49

Oj vi började med att resa till Stockholm igen :) vi åkte den 27/4 hemmifrån.

Det blev givetvis en tur till kungsträdgården för att se körsbärsblommorna innan dom blommat över 

     

På torsdagen gick resan förbi Norrköping för att plocka upp våra goda vänner   

Hem till oss för att packa om och planera för att sedan på fredagen fara till Varberg

   

Där väntade oss 2 vänner till som bokat in oss på underbara apelvikens camping :) 1:a bilden är lånad

men så här fint bodde vi 

   

Mycket prat skratt och en underbar dag   

På kvällen blev vi bjudna på underbar god mat på fin resturang Tusen tack till våra härliga vänner

         

Hemresan på lördagen gick bra och när vi landade i hemmet runt 16 tiden var vi alla trötta Men bestämde oss

för att grilla så det blev en mysig lördagkväll :)


På söndagen var det dax för våra vänner att åka hem - jag körde dom till tågen och sen

körde jag min älskade sambo till flyget    han ska jobba i Norge i 2 veckor


Men oj vilka dagar vi haft :) Dom lever jag länge på    Tack till Min Älskade J 

Stort tack till C & N & R & L Puss på er snart ses vi igen


 
 
Sanna

Sanna

5 maj 2015 12:45

Vad skoj att komma ut och förlusta sig lite. Ser att du haft skoj och det behövde du säkerligen efter allt du gått igenom.
Vilka dina bilder på träd, du och vänner och skoj att få kika på.

Kramar/Sanna

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

6 maj 2015 10:04

Jag tror inte kan jag kan råda dig till något här för sorgen ter sig så olika hos oss alla. Jag tror och hoppas att du en dag kan se något skoj att göra även på hemmafronten och för tillfällen glömma alla tråkigheter. Har du intressen sedan tidigare i livet så plocka fram dem. Ibland blir man som en ny människa när man har något annat att göra som man inte tänkt sig innan.
Läs mycket också!

Varm kram/Sanna

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards