Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 24 juli 2015

Då så

Av veronicanova - 24 juli 2015 14:48

va det färdig bloggat för nu    vilken helg Helt magisk      nu tar ja paus till på onsdag då blir det Tomas Ledin i Borgholm med bästa vännen

Sambon åker till stockholm på söndag så jag blir gräsänka ett tag   

 
 
Sanna

Sanna

25 juli 2015 16:54

Hoppas inte du blev helt slut efter de här sista blogginläggen för nu började det ju likna något i din blogg. *fniss*

Hoppas i alla fall att du får det bra som både gräsänka och Tomas Ledin som sjunger i örat.

Kram/S

http://sancha.bloggplatsen

 
Sanna

Sanna

29 juli 2015 10:36

Svar; Chabo mår rätt skapligt men vi fick börja om med medicin i går då han står och slickar på sina framben så fort han ätit, sovit etc. Onisor är bra mycket bättre än Metacam och denna gång ska vi testa 14 dagar - uppehåll 14 dagar och sedan kör på igen. Inte göra glappet för stort. Det är en bra medicin för magen också som annars kan strula med NSAID medel. Detta är ju en substans med coxib istället och annan verkningsförmåga. Hoppas bara att han ska bli som förra gången, pigg som en valp. Det är så underbart att se honom så.
Kram och ha det bäst trots väder och vind!

http://sancha.bloggplatsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards