Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2015

sol

Av veronicanova - 26 augusti 2015 09:18

Tänk att vi har sol och värme ännu   

Jag njuter för fullt   

Idag ska jag packa lite    kör till Stockholm

imorgon em då sambon är där och jobbar. Trist att sitta hemma själv

så imorgon styr jag mot mitt älskade Stockholm och min Älskade   

Önskar er alla en fin helg Kram Kram

 

 
 
Sanna

Sanna

1 september 2015 13:20

Hallå hjärtat!
Skulle precis skriva blogg idag då du hann före med din kommentar. Min data är kaputt och blir inte hjälpt fören till helgen och om ens då. Skriver på en gammal data med annorlunda skrivtecken till skillnad mot min så det tar ju lite längre tid också. Är så himla rädd att data ska krascha helt och alla mina bilder kan bli försvunna. Så jag öppnar inte data och får ge mig till tåls med denna.
Hade du fin tid i Stockholm? Hoppas det och du får plita ner några rader om det.

Nu ska jag iväg på staden och kolla på torktumlare bl a.

Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards