Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 3 november 2015

Då var det dax igen.....

Av veronicanova - 3 november 2015 07:35

Suck.....Då var man golvad igen     

Feber, hosta och ont i halsen......

Livrädd att jag ska få lunginflammation igen.


Nåväl bara att gilla läget och ligga nerbäddad.....

Hade önskat att sambon va hemma.....saknar   


På återhörande

Kram på er



 
 
Sanna

Sanna

5 november 2015 11:12

Stackare och vilken otur och vintern som knappt har börjat än. Fast här runtom går visst både hosta och influensa. Jag går omvägar när jag ser/hör vara förkylda även om det inte alltid hjälper det heller.
Så Krya På Dig nu!

Kram kram...

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

10 november 2015 11:15

Mår du bättre nu?
Hoppas.....

Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

18 november 2015 17:34

Vad bra att du är på bättringsvägen. Det verkar vara mycket som går nu och blandar vi oss med flyktingarna så lär det inte bli bättre. Usch ja!

Här protesterar folk så fort kommunen kommer med förslag om att ta in flyktingar i våra tomma lokaler etc. Hörde att de tältade utanför migrationsverket. Är detta klokt?

Ha det bäst!
Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

19 november 2015 13:42

Jag spyr också galla på våra flata politiker, polis, Migrationsverket bl a. Räknar dagarna tills nästa val och hoppas tiden går fort!

Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

22 november 2015 10:57

Jisses, det hade kommit 30 - 40 cm snö i Skåne och vi har klarat oss men det är ju lite frostigt ute. Ska tvätta fönster nu och har ett rullfönster det antagligen blir kallt att stå vid men de andra är ej öppningsbara och klara på utsidan så där kan man ju stå varmt.

Hörs/Kram S

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards