Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 31 december 2015

Då så...

Av veronicanova - 31 december 2015 08:26

Var snart detta året över....

Ett år fullt med blandade känslor..

Saknaden av min älskade Nova har präglat större delen

av året men jag bär henne med mig livet ut

både i mitt hjärta och på min arm   

Nu önskar jag er Ett Gott Slut

&

Ett Underbart Gott Nytt År

Kram Kram

 

 
 
Sanna

Sanna

8 januari 2016 11:57

Hej Veronica!
Har inte varit inne på ett tag men såg dina fina hälsningar som jag givetvis vill återgälda med ett GOTT NYTT ÅR! Förstår att du har dåliga som goda minnen av året som gott men du får göra som så många andra - se framåt. Vem vet vad år 2016 kommer att bära med sig. Hoppas du får ett mycket bra år och att du blir glad och lycklig. *håller tummarna*

Massor med år 2016 nya kramar till dig!
/Sanna

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

15 januari 2016 17:47

Vintern ser ut att hålla i sig. Här är det just nu -14,9°C och känns på hakan och kinderna när vi nyss var ute Chabo och jag.
Längtar så efter värme och sommaren...

Den kommer väl får vi hoppas!
Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

23 januari 2016 13:59

Hur har du det?
Vad gör du på dagarna?

Kram och go fortsättning!
/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

25 januari 2016 19:11

Låter gott att du hittat något som tilltalar dig. Konst oavsett vad i alla dess former är ju ett sätt att uttrycka mig. Jag själv sitter fortfarande med mina serier och funderar på att ge ut dem i tryck. Har lite för lite av dem bara och sitter just nu med två rutor som är högaktuella med braskaminen. Kanske lägger dem på bloggen sedan. Går se!

Kramis och lycka till nu med målningen!

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

5 februari 2016 10:16

Näe, ligger du också!!!!
Krya på dig massor nu och var rädd om lilla dig!

Kram och hoppas helgen blir fin också.
/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

17 februari 2016 11:05

...men så hemskt och så länge du också varit sjuk!
Jag är äntligen (om jag får skriva så) frisk och hostan är över och Cocillanan har gjort sitt. Har du hosta är denna medicin den allra bästa men man får inte köra bil givetvis då den innehåller morfin.
Mannen min har hostat han med och fick samma medicin utskrivet och är nu hostfri han också. Nu ska man bara få igen krafterna och det är värre med musklerna som dalat precis och som du skriver...man orkar ingenting.
Så ikväll ska jag köra lite med armarna och sedan blir det lite längre promenader med hunden för springa orkar jag inte än.
Sedan ska vi väl ha lite skoj också och imorgon kväll åker vi långväga till Linköping där de har Grotesco på arnenan och där samlas ju eliten av komiker. Sonen hade sett dem i Stockholm och sa att de var superroliga så kanske får jag igång lite magmuskler på samma gång...*flina*

Du nu kryar du på dig. Ta dig ut på korta promenader och vila däremellan så du får tillbaka dina krafter sakteliga. Tänker på dig!

Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards