Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 14 april 2016

Hemma

Av veronicanova - 14 april 2016 12:19

Hade några härliga dagar i stockholm trots dåligt väder....

Flygresan upp gick över förväntan riktigt bra   


Den 4 april var det ju premiär i fotboll Hammarby Vilket ös   

Vi var ju med förra året oxå och blev bitna av den otroliga suppurter anda Hammaby har !

Den 8 e gick resan hem igen....Blev ingen kungsträdgården denna gång - Det är nu man ska va

där för nu blommar det så vi får se om jag kan övertala sambon att vi ska ta en tur   


I måndags for jag ner till Växjö för att gå på hockey Växjö Lakers och dom vann Vilken match och vilken stämmning i vida arena    Tyvärr gick dom inte till final då dom förlorade igår   


Dåligt med bilder......pga att jag inte hunnit ladda över från mobilen men det kommer

Ha en fin dag & helg Kram kram

 
 
Sanna

Sanna

19 april 2016 13:17

Fästingar ja, Chabo har bara haft en enda men nu sitter Frontline på liksom bärnstenshalsbandet som inte gör någon nytta mer än att blänka om halsen. Han får ha det på tills det ramlar har jag sagt. :)

Oj vad ni reser och ser att fotbollen hägrar. Är inte så intresserad av fotboll eller sport heller för den delen men ändå har jag varit på innebandy, wollyboll, fotboll, handboll och ishokey. Det är mannen eller vänner som drar iväg med mig och just då....för stunden är det ju kul och man hejjar och har sig. haha

Blommorna som knoppas nu är snart över och man måste skynda sig att fota Veronica. Vår första blomma slog ut idag på Magnoliaträdet och jag har säkerligen tagit ett 50 tal bilder nörd som jag är...hehe

Ha det bäst och skynda lägg ut lite bilder så jag får se vad du ser m.a.o Kram och hej!

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards