Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 23 juni 2016

Trevlig midsommar

Av veronicanova - 23 juni 2016 10:16

       Hoppas på strålande väder Kram på er

 

 
 
Sanna

Sanna

2 juli 2016 22:19

Åh - trevlig midsommar i efterhand. Vilken mysig bild/collage du gjort och ni ser verkligen nykära ut! Härligt!
Fortfarande sommar och hoppas på lite bättre väder när jag skriver här.
Vi hörs!
Kramelikram till dig!

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

2 september 2016 10:21

Herrejösses vad ovant att både skriva och kika in hos er alla som besökt mig under hela sommaren. Kanske att jag blir mer aktiv nu men känner att jag fortfarande inte vill sätta mig fast framför data. Det ska ske på frivillig basis och kännas skoj. Idag var det skoj men mycket dåligt samvete också.
Hoppas allt är bra med dig/familj etc och har inte glömt bort dig V. Ha det jättegott så kanske vi hörs när höstlöven dalar och stormvindarna får oss att hålla värmen av hand- och armrörelserna på tangenterna. :)
Kraaaaam

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

26 september 2016 18:18

Tjena!
Har inte helt kommit igång med bloggandet men det ska väl bli bättre regniga höststormar...hehe
Visst har väl sensommaren varit underbar. Idag har mannen och jag varit i en grusgrop som är vattenfyll sedan många år tillbaka och tom fått en vattenåder att gå ihop. Vattnet är blågrönt som vattnet i Hawaii liknar och kallas därför också Lilla Hawaii. Inte för att bada men fotografering passar ju överallt. Får se om jag lägger ut någon bild sedan.
Ha det bäst och skoj att hålla kontakten även om den blir gles emellanåt!

Kramar/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

7 november 2016 09:54

Hej hjärtat! Hur har du det och snöar det hos dig? :)
Längtar ihjäl mig efter sommaren och gillar inte alls det här påfyndet med vinterkläder och kyla som går ända in i märgen. Näe, jag flyttar, ska du med? :)
Kramisar

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

26 november 2016 10:18

Har du fått upp stakarna än? ;)
Kram

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards