Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 4 januari 2017

snö , storm och översvämmningar

Av veronicanova - 4 januari 2017 12:14

usch fy vilket busväder   

       

bilder tagna runt om i mönsterås

 
 
Sanna

Sanna

6 januari 2017 20:09

Fy sjutton vilket högt vattenstånd. Hoppas inte det blir värre bara.
Här är det snö så det räcker och lite till....brrr....och kallt så in i norden. Näe nu får det allt bli vår med vårsol och fågelkvitter. Längtar!

Kramar till dig!
/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sannas

Sannas

18 januari 2017 12:07

...fast lite sol var det häromdagen i alla fall här, eller hur!
*flina*
Vad gör du?

Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sannas

Sannas

21 januari 2017 11:32

Bra att du kontaktar kommunen när de brister. Själv har jag tjatat i snart 3 år på att få lysen på vår gångbana som annars ligger i helt mörker på kvällarna. Det har de fixat nu. Vilken känsla att gå där nu lite tryggare med hunden eller för de som småjoggar och man kan se. Fattar inte att ingen annan gjort något åt det. Det verkar som många är handlingsförlamade fast klaga kan de.
Trevlig helg på dig och vi hörs!
Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards