Veronica & Nova

Alla inlägg under juni 2017

Av veronicanova - 22 juni 2017 10:54

En sill, en nubbe, några midsommartjejer och en och annan gubbe. Étt skratt, en midsommarkrans, värmande sol och en härlig dans. ”Så här gör pojkarna var de går, var de sitter och var de står,” dansen runt stången man inte missa får. En jordgubbstårta vill vi gärna ha, av traditioner och god mat mår vi ju så bra. Att med kransen i håret fira midsommar på traditionellt sätt, kan aldrig för en svensk kännas mera rätt. Nu är tiden här att njuta och må bra, det är så här livet är tänkt att det ska va. Ta en nubbe till eller låt bli om du vill, det viktiga är väl ändå att du äter en sill. Så med en skål vill jag nu önska dig en underbar dag, hoppas den blir unik i sitt slag. En stor och varm midsommarkram jag önskar dig, den skickas med värme och kärlek från mig.

 

Av veronicanova - 15 juni 2017 09:48

en snabbis ;)

Kan fortfarande knappt fatta det som hände förra veckan

Jag VANN 2 st 4 dagar VIP biljetter till sweden Rock 

Så jag och gubben lånade svärfars husbil fixade en kanonbra

campingplats i sista minuten på en privat tomt PERFEKT

med många härliga rockers

Vi åkte ner onsdag och tyvärr hem på lördag fm Då gubben skulle flyga tidigt på söndagen

Men herregud så kul vi hade det jag och mitt hjärta   

Det kommer vi med all säkerhet att göra om.....Trevligt folk endel kändisar och mycket bra musik

Dessutom några dagar ihop med mannen i mitt liv GULD värt :) Bilder kommer

Ha en fin dag Puss och Kram

Ovido - Quiz & Flashcards