Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Grattis

Av veronicanova - 15 juni 2011 08:48

till Lumas fösta kull som idag fyller 8 år

   Oyoy, Orlando, Odds, Okar,Othello,Odin & Ofelia

Tankarna gå till "min" Ofelia och Odds som är på andra sidan regnbågsbron.

Min fina lilla Ofelia

 

Världens Bästa och finaste Oyoy

 

 
 
Ingen bild

Ewa o Oyoy

15 juni 2011 20:35

Tack för allt Veronica!!! Oyoy bugar
Gud vad jag älskar Oyoy...hoppas att det blir valpar denna gången.Måste ha en valp där prinsen är pappa.Hoppas av hela mitt hjärta att du ska få bli bra.Tusen kramar till dig

 
Sanna

Sanna

19 juni 2011 18:59

Hej!
Var ett tag sedan jag var inne men nu så är jag tillbaka även om det blir lite hopp under sommaren. Begravningen givk bra och det är skönt att det är över. Skriver inget om detta på bloggen och har fått ett par oönskade läsare och det är synt att man inte kan blocka dem även in i bloggen. Har bett Fredrik ägaren att försöka hitta en lösning men än så länge är det svårt. Blir det värre kommer jag att byta blogg. Jag har redan påbörjat städningen på min data och detta innebär även att mycket av det gamla jag haft åker nu.

Vad skoj att döpa hela kullen på O--- hihi Grattis från mig också.

Stor kram från mig här!

http://sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards