Veronica & Nova

Alla inlägg under juni 2011

Av veronicanova - 28 juni 2011 12:15

så kom sommarsolen och värmen   som jag har längtat - ett tag trodde jag nästan vi hade haft vår sommar.


Midsommar är över och det var en underbar dag med god mat och mycket trevligt sällskap, sång och lekar - tur med vädret hade vi också - det kom endast en liten skur vid 20 tiden....


I måndags blev jag gräsänka igen   inget kul men nödvändigt och jag har ju min fina goa underbara Nova och mina fantastiska vänner   

Idag var tanken att spåra och köra lydnad men vi får vänta till kvällen då det svalnat lite.

Nu njuter vi lite till ute i solen

Kram på er

 

Av veronicanova - 23 juni 2011 08:35

va det regnar   men det kan få regna idag bara det är uppehåll imorgon med   Önskar er alla en riktigt fin midsommar med mycket sol och massor av god mat....ta det lungt med sillen   

 


Av veronicanova - 15 juni 2011 08:48

till Lumas fösta kull som idag fyller 8 år

   Oyoy, Orlando, Odds, Okar,Othello,Odin & Ofelia

Tankarna gå till "min" Ofelia och Odds som är på andra sidan regnbågsbron.

Min fina lilla Ofelia

 

Världens Bästa och finaste Oyoy

 

Av veronicanova - 13 juni 2011 07:52

och så var man gräsänka igen   men det är skönt för sambon att det går bra och just nu trillar det in jobb   tur man har sin lilla älskade vovve och sina goda vänner annars hade livet blivit väldigt tomt.


Helgen har mest bestått av trädgård och husbestyr men även en hel del mys samt hundträning och Nova är en pärla !!!


Idag blir det en "baravara" dag i solen

 

Av veronicanova - 8 juni 2011 07:44

för Mori idag som fyller 10 år   

 

Av veronicanova - 6 juni 2011 10:09

Sverige på nationaldagen     

Ha en fin dag alla

Kram

 

Av veronicanova - 1 juni 2011 18:51

och strålande väder   Nu känns det verkligen som att sommaren är här för att stanna   synd bara att man åkt på världens förkylning igen   men jag hoppas det går över fort !!

Skönt att ha sambon hemma denna veckan och ev nästa också   sen börjar hans låångjobb v 24 och framåt och då är han bara hemma fre-sönd - det kommer bli superjobbigt   Tur att jag har min älskade fina Nova   


När bilen väl blivit fixad och funkar ja då går väl AC:n sönder och det är inte kul att köra bil i värmen utan AC......


Inatt har det åskat endel här   känns ännu väldigt kvavt och jag undrar om det inte kommer åska igen nu det känns som det !!


nehe nu ska sambon och jag äta jorgubbar och mysa och Nova ska få ett smaskigt ben att tugga på.

Ha en fin långhelg nu KRAM KRAM

  

Ovido - Quiz & Flashcards