Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Hejsan :)

Av veronicanova - 10 januari 2012 19:02

Usch idag var det ingen rolig syn man fick när man rullade upp rullgardinen....snöööö   Visserligen inga mängder med ändå vitt och kallt.....Jag tycker det var väldigt onödigt av snön att komma nu - har den inte kommit innan så klarar vi oss bra utan den !!! Men men det är väl bara att gilla läget och plocka fram broddarna.


Annars händer det väl inte så mycket, sambon är iväg på jobb igen men kommer hem på fredag men åker på söndag igen....


Nova har fått många roliga godissök på ängen mitt över gatan och hon skuttar som värsta rådjuret :) Hon har verkligen valpsinnet kvar den snart 9 åriga damen - Men gud vad jag är glad för min prinsessa - hon förgyller verkligen min vardag   


Igår började jag tänka på bikini 2011 - dax att göra nåt åt fläsket som dallrar   så bort med potatis, ris, bröd och socker och nu är det kött, fisk och massor av grönsaker som gäller och så en Allevo smoothie till mellanmål.


Julen är utslängd och gud så skönt att slippa alla tomtar   Nu dröjer det innan dom kommer fram igen !!


Ha en fin kväll och va rädda om varann

 

 
 
Sanna

Sanna

12 januari 2012 19:43

Ungefär samma tema i min blogg idag ser jag och snö som blandas med regn. Imorse regnade det och på em var det snorhalt. Har också köpt nya broddar för i år och sliter ett par varje säsong eller hittar något fel på dem jag har. Så de sista har jag bara provat inne ännu men hoppas de ska hålla måttet som apoteket utlovade. Dyra var de också till råga på allt...haha

Go fortsättning och kan man bli gladare än när våra hundar visar lekglädje och håller sig friska?
Kramisar

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards