Veronica & Nova

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Fredag

Av veronicanova - 19 oktober 2012 11:18

eg skulle jag kunna fylla den bloggen idag med ilska   

för allt detta prat och skriverier om våra djurparker runt om

i landet och hur dom behandlar dessa underbara djur har gjort mig

fly förbannad   kommer inte sätta min fot på en djurpark så länge

jag lever !!!! Nog om det......


Idag är det fredag och min älskling kommer hem och det blir

fredagsmyyyys  Vädret har varit fint ett par dagar nu så det

gäller att njuta !! Ha en fin helg alla   

 

 
 
Jag

Jag

19 oktober 2012 16:20

Det är många som är upprörda och helt förståeligt. Vilken jädra ägare va? Hon slingrade sig som en orm och stod ju och ljög TV kamera (vi) och reportern rakt upp i ansiktet.
Fast man ska inte dra alla över en kant och har tillbringat rätt mycket tid i Kolmårdens djurpark och där har djuren det bra. *veta*
Synd bara på den här vargincidenten.

Skål på dig och ska också dricka Mobergs vin.

Kramisar

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Jag

Jag

20 oktober 2012 17:23

Var vinet till belåtenhet? Vi kör på bag-in-box vinet nu och det är inte mycket kvar efter några veckor i det här huset.
Gillar rosévinet bäst (tipsar om du inte hunnit med det också) Flaskvinet (det röda) har jag ännu inte testat men ska ju ha gott betyg det också.
Go fortsättning på dig! :)
/Kram

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Jag

Jag

24 oktober 2012 13:32

Tack för sina tankar i bloggen!

Usch Chabo är sämre igen och äter inte som han ska. Jag tror ändå vi måste ta ett ul så snart som möjligt.

Ha det bäst och sköt om dig!
Kram/S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronicanova - 27 januari 2019 13:53


Opererade bihålor i fredags fick åka hem igår lördag . Blöder mängder o har ont o svullen ...

Av veronicanova - 6 januari 2019 12:14


ja hade hoppats året skulle börja bättre.... Operation av bihålor blir deb 25/1.....inget trevlig op men jag hoppas den hjälper  och att dom får bort cystan !! Nu ligger jag sjuk med feber och halsont :( Kram på er   ...

Av veronicanova - 9 oktober 2018 08:34

Tar en blogg paus på obestämd tid Har verken ork eller lust att blogga Vi får se om/när lusten hittar tillbaka Kram på er    ...

Av veronicanova - 11 juni 2018 19:16

I onsdags lånade vi svärfars husbil och drog ner till Sweden Rock i Norje ... å vilka härliga dagar jag, sambon o goda vänner fick strålande sol snudd på för varmt, och underbar musik i dagarna 4 Låter bilderna tala lite Puss ...

Av veronicanova - 31 maj 2018 15:09


Min svägerska frågade om jag kunde tänka mig åka med hennes döttrar till Gröna Lund och det är ju svårt att säga nej.... så i tisdags åkte jag upp med tjejerna    Strålande sol och gröna lund Det va vad jag behövde för att få lite annan att tänka...

Ovido - Quiz & Flashcards