Veronica & Nova

Alla inlägg den 27 december 2013

Av veronicanova - 27 december 2013 10:00

Hade en mycket fin och trevlig julafton   

Nova & jag åkte "hem" till Växjö för att fira med Mor, Far , Mormor

och broder m familj - Jocke firade med sin familj i vånevik....

Men sen hade vi vår egen julafton på kvällen när vi båda kom hem   

Många fina julklappar blev det Men den bästa var nog ett halsband från laila Bagge-Wahlgren

   Matchar mina sen tidigare ursnygga öronhänge   

 

Nova har fått paket hon också....ben, halsband och en på ingående ny biabed tror det blir en vit eller lila

Har inte bestämd ännu !

Nu ska jag och sambon åka till stan och handla allt till nyårsafton - det blir fest

här hemma med svärfar och min bror med familj och enligt tradition hockey på storbildstvn dagen innan

Hejja Växjö Lakers som för övrigt vann igår   

Ha det gott mina vänner så hörs vi snart KRAM

   Min nya fina favvomössa

Ovido - Quiz & Flashcards